Oni wiedzą jak zwrócić uwagę na problem bezdomnych psów

pp
28.07.2015 20:00
Kampania społeczna pod nazwą - Po psu ta moda ma na celu pokazanie problemu bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory.
W czasie całej akcji zaprezentowanych zostanie ok. 25 sesji zdjęciowych, wykonanych na wzór okładek prestiżowych magazynów modowych. W roli modelek wystąpią psy ze schronisk i domów tymczasowych. Inicjatorem kampanii jest start-up z branży kreatywnej Ostrosiostro.

- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue'a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówi pomysłodawca akcji Paweł Cichoń.

Głównym założeniem akcji jest odejście od standardowych działań marketingowych, dlatego podczas promocji wykorzystane zostaną również aplikacje typu Tinder (portal randkowy) oraz ruszy nietypowy projekt crowdfundingowy. Dodatkowo organizatorzy planują zaprosić do współpracy znane osoby związane ze światem mody, które pełnić będą role ambasadorów.

Kampania planowana jest na okres wakacyjny, co nie często zdarza się w świecie mody, gdyż to wiosna i jesień są najgorętszym okresem w branży. To czas słynnych pokazów w Paryżu czy Mediolanie oraz sesji zdjęciowych promujących najnowsze kolekcje. Przebieg akcji będzie można śledzić na profilach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Instagram.

Zobacz także
  • Podziel się