Producenci smartfonów naprawią zbity wyświetlacz za darmo

Tadeusz Płaczkiewicz
15.03.2016 18:15

123FR

Wydając fortunę na smartfon, dostajemy nie tylko drogi gadżet, ale również bonusy
Najnowsze dzieci Samsunga - smartfony Galaxy S7 i S7 edge - sprzedają się jak świeże bułeczki - twierdzi koreański producent.

I choć nie podaje konkretnych liczb, to zapewnia, że w przypadku rynku europejskiego liczba zamówień w przedsprzedaży była przynajmniej 2,5 raza wyższa niż sprzedaż któregokolwiek innego wcześniejszego urządzenia Galaxy. Klientom szczególnie spodobała się wersja z zaokrąglonym ekranem. Chętnych byłoby więcej, gdyby nie cena flagowca, która w podstawowej wersji wynosi 3199 zł, a w wersji edge 3599 zł. To dużo, chociaż konkurencyjny, równie oczekiwany telefon - LG G5 również się ceni - kosztować ma 2899 zł.

Gratisy w pakiecie

Dotychczas, kupując "wypasionego" smartfona, klient dostawał właściwie to samo co przy zakupie tańszego modelu - ładowarkę, parę kartek i słuchawki. W tym roku o dodatkach i usługach do smartfonów jest zdecydowanie głośniej. LG do telefonu G5 zakupionego w przedsprzedaży dołącza wysokiej klasy słuchawki firmy Bang&Olufsen, o wartości rynkowej około 850 zł! Samsung natomiast w przedsprzedaży oferował "siódemki" z goglami Gear VR LITE wartymi około 500 zł.

Gwarancja również na wyświetlacz

Samsung poszedł nawet o krok dalej. Każdy nabywca nowego flagowca Samsunga, który zarejestruje się na www.guards7.samsung.pl, otrzyma przedłużenie gwarancji na urządzenie do trzech lat, ale również ubezpieczenie wyświetlacza. Przez 12 miesięcy producent zapewnia jedną darmową naprawę ekranu. To jednak nie wszystko. Właściciele Galaxy S7 lub Galaxy S7 edge w 2017 roku będą mogli skorzystać także z oferty odkupu smartfonów. W ten sposób zyskają zniżkę o wartości 1000 zł na zakup kolejnego produktu marki Samsunga.

Aplikacja podpowie, co czytać

To nie koniec propozycji skierowanych do właścicieli Galaxy w Polsce. Producent w nowych smartfonach zainstalował aplikację upday, przygotowaną wyłącznie dla klientów Samsunga. To spersonalizowany serwis informacyjny skupiający blisko 280 źródeł informacji - są to wiadomości z popularnych portali, poradniki i artykuły z dużych wydawnictw, teksty z blogów i ciekawych stron internetowych. Aplikacja poznaje zainteresowania użytkownika i stara się podawać mu coraz bardziej dopasowane treści.

Nie tylko Samsung

Witold Tomaszewski, redaktor naczelny branżowego portalu Telepolis.pl, przyznaje, że coraz częściej producenci dodają do drogich telefonów gadżety lub usługi.

- Oferta Samsunga nie jest wcale nowością na polskim rynku - mówi Tomaszewski. - Podobne programy wymiany zbitego wyświetlacza w telefonie z serii One przez okres 6 miesięcy oferował HTC. Rozszerzoną gwarancję ze smartfonem P8 dawał także Huawei. Dodatkowe polisy ubezpieczeniowe oferują również operatorzy, jak i towarzystwa ubezpieczeniowe.