Lidl jednak nie zrezygnował z Okrasy. Pożegnanie kucharzy to marketingowa sztuczka

Jolanta Korucu
25.08.2015 11:19
mat. pras.

mat. pras.

Karol Okrasa i Pascal Brodniki po trzech latach kuchennych pojedynków pożegnali się z siecią Lidl - ogłosił na początku sierpnia dyskont. Już wiadomo, że w nowej odsłonie pojawi się Okrasa, tyle że u boku Doroty Wellman. Co z Pascalem?

Lidl nie przestaje zaskakiwać. Niecały miesiąc temu ogłosił, że Karol Okrasa i Pascal Brodniki po trzech latach kuchennych pojedynków nie będą już promować sieci. Tydzień temu na billboardy i do gazet trafiło zdjęcie Doroty Wellman z hasłem "Czy Dorota będzie szefem kuchni?" Wellman próbuje przygotować różne dania, ale z marnym skutkiem - próbuje zupę, ale ją wypluwa; popocorn wyskakuje jej z patelni, wszystko kończy się pożarem kuchni. Nazwa Lidl nie pada, ale wszyscy odczytują spoty jako zapowiedź udziału Doroty Wellman w nowej kampanii dyskontów.

Choć sieć już przy tej okazji zapowiedziała, że wszystkiego dowiemy się 3 września, to w poniedziałek na billboardy trafił Okrasa. Reklama wygląda analogicznie ja ta emitowana od tygodnia z Dorotą Wellman, a na plakatach znajduje się hasło: "Czy Dorota będzie szefem kuchni" i identyczny dopisek "Dowiesz się 3 września".

Czasu zostało więc niewiele i pozostaje pytanie, czy w ciągu tygodnia de ekipy dołączy też Pascal? Sieć nie komentuje.

Zobacz także
  • Podziel się