Popularna sieciówka walczy o prawa kobiet. Spot reklamowy budzi kontrowersje

mif
14.09.2016 13:24
youtube/screen

youtube/screen

Marka H&M pożegnała się z chudymi pięknościami. Popularna w Polsce sieć sklepów odzieżowych rozpoczęła walkę o prawa kobiet i naturalność w świecie modelingu.

W niedzielę (11.09) jedna z najpopularniejszych sieciówek odzieżowych H&M wypuściła spot reklamujący jesienną kolekcję.

Tym razem w reklamie marki nie zobaczymy szczupłych modelek o klasycznej urodzie. W filmie zagrała m.in. umięśniona bokserka Fatima Pinto, puszysta modelka Palomie Elsesser, piegowata Adwoa Aboah, artystka promująca kobiece owłosienie, Arvida Bystroem i Hari Nef - modelka, która zmieniła płeć.

"Kobiecość i jej różnorodne odsłony czyli najnowsza kampania HM Fall Fashion. Bądź sobą!" czytamy na polskim fanpage'u sieciówki.

Bohaterki kampanii mają udowadniać, że kobiety to nie tylko młode modelki o idealnych  kształtach. W momencie opublikowania reklamy szwedzka marka dołączyły do ruchu walki o prawa kobiet i o naturalność w świecie modelingu. 

 

  • Podziel się