Co najważniejsze, reklamy, które widzowie obejrzą w 13 miastach naszego kraju, nie zostały pocięte nożycami żadnego cenzora. Znajdziemy tu więc reklamy nieudane lub mniej udane, wycofane, a także te zakazane, w tym naturalnie reklamy alkoholu jak najbardziej... alkoholowego. Przed wszystkimi spragnionymi sześć godzin maratonu z oryginalnie zachwalanym towarem wszelkiej maści.
Na świecie impreza istnieje od 27 lat i odbywa się cykliczne w 40 krajach na świecie. Podczas dorocznej Nocy Reklamożerców widzowie zobaczą produkcje z ponad 60 różnych krajów. W programie imprezy znalazło się 400 dotąd niepokazywanych filmów. Ale taka jedna noc w roku to nie tylko siedzenie i oglądanie reklam w nieskończoność. To również sześć godzin imprezy w niepowtarzalnej atmosferze, muzyka grana przez najlepszych didżejów, konkursy i animacje, wystawy i promocje na barach. W tym roku polskich widzów czeka nowość. Otóż zobaczą oni po raz pierwszy wszystkie zagraniczne reklamy z napisami w rodzimym języku. Oto szczegółowe daty Nocy Reklamożerców 2008 w poszczególnych miastach: 21 listopada (piątek): Warszawa Złote Tarasy, Poznań 51, Szczecin, Gdańsk, 22 listopada (sobota): Wrocław Pasaż, Kraków, Rybnik, Silver Screen Łódź, 28 listopada (piątek): Warszawa Ursynów, Bydgoszcz, Silver Screen Gdynia 29 listopada (sobota): Wrocław Arkady, Włocławek, Zabrze, Elbląg.
Bilety na Noc Reklamożerców można kupować w kasach Multikina i Silver Screen. Początek tej pełnej atrakcji nocy w każdym mieście o godz.21.30. Niezbędnik każdego reklamofila na: www.nocreklamozercow.pl
Masz temat dla reportera Metra? Napisz do nas: metro(at)agora.pl