Ku chwale reklamy

tyl
17.11.2008 00:00
Któż z nas nie jest reklamożercą? Połykają je wszyscy, którzy choć czasem oglądają telewizję albo chodzą do kina. Ale są tacy, którzy robią to nałogowo. Oto ich święto. Od piątku 21 listopada do soboty 29 listopada przez Polskę przetoczy się 17. edycja Nocy Reklamożerców

>> Nowy pomysł Artura Rojka

Co najważniejsze, reklamy, które widzowie obejrzą w 13 miastach naszego kraju, nie zostały pocięte nożycami żadnego cenzora. Znajdziemy tu więc reklamy nieudane lub mniej udane, wycofane, a także te zakazane, w tym naturalnie reklamy alkoholu jak najbardziej... alkoholowego. Przed wszystkimi spragnionymi sześć godzin maratonu z oryginalnie zachwalanym towarem wszelkiej maści.

Na świecie impreza istnieje od 27 lat i odbywa się cykliczne w 40 krajach na świecie. Podczas dorocznej Nocy Reklamożerców widzowie zobaczą produkcje z ponad 60 różnych krajów. W programie imprezy znalazło się 400 dotąd niepokazywanych filmów. Ale taka jedna noc w roku to nie tylko siedzenie i oglądanie reklam w nieskończoność. To również sześć godzin imprezy w niepowtarzalnej atmosferze, muzyka grana przez najlepszych didżejów, konkursy i animacje, wystawy i promocje na barach. W tym roku polskich widzów czeka nowość. Otóż zobaczą oni po raz pierwszy wszystkie zagraniczne reklamy z napisami w rodzimym języku. Oto szczegółowe daty Nocy Reklamożerców 2008 w poszczególnych miastach: 21 listopada (piątek): Warszawa Złote Tarasy, Poznań 51, Szczecin, Gdańsk, 22 listopada (sobota): Wrocław Pasaż, Kraków, Rybnik, Silver Screen Łódź, 28 listopada (piątek): Warszawa Ursynów, Bydgoszcz, Silver Screen Gdynia 29 listopada (sobota): Wrocław Arkady, Włocławek, Zabrze, Elbląg.

Bilety na Noc Reklamożerców można kupować w kasach Multikina i Silver Screen. Początek tej pełnej atrakcji nocy w każdym mieście o godz.21.30. Niezbędnik każdego reklamofila na: www.nocreklamozercow.pl

Masz temat dla reportera Metra? Napisz do nas: metro(at)agora.pl

Zobacz także
  • Podziel się